Szórólap nyomtatása
A szórólap a marketing eszköztár örök favoritja.
Rugalmas formátumú megoldás mindazoknak, akik viszonylag olcsón, rövid idő alatt szeretnének sok embert megszólítani!
A szórólap nagyszerűen kiegészítheti bármilyen reklámkampányának az eszköztárát, hiszen – egyfajta kedvcsinálóként termékeiről, szolgáltatásairól – a legfontosabb tudnivalókat, elérhetőségeket hordozva közvetlen kapcsolatba kerülhet a potenciális érdeklődőkkel.
Változatos formáinak szinte csak a képzelet szab határt: letisztult megjelenést vagy egészen egyedi és kreatív lehetőségeket kínál Önnek.
Kérje árajánlatukat a lentebbi űrlap kitöltésével, vagy fussa át, hogy mitől függ a szórólapok árképzése!
Az Ön új szórólapjának ára több tényezőtől is függ:
- a példányszámtól,
- a papír minőségétől és
- a használt színektől.
Ezek a paraméterek külön-külön alakíthatók az Ön egyedi igényeinek megfelelően, így az árak lehetnek nagyon olcsóak, vagy ez egekbe is szökhetnek (nagyon alacsony példányszám, és különlegesen extrém megoldások esetén).
Már az árajánlatkérés előtt érdemes átgondolnia, hogy milyen különleges megoldásokat szeretne?
- arany-, vagy ezüstszínű nyomtatás
- egyéni formájú szórólap
- két oldalon 4+4 színnel nyomott szórólap
- biegelést, fóliázást, perforálást szeretne-e rajta
A példányszám meghatározása
A nyomdai előállítás költsége elsősorban a példányszámtól függ. Minél kevesebb szórólapra van szüksége, annál drágább lesz egy-egy példány ára. Ez azért van, mert bizonyos nyomdai műveleteket mindenképp el kell végezni, akár száz, akár több tízezer példányról van szó. Ezért érdemes többféle példányszámra ajánlatot kérni (pl. 100-500-1000 db-ra), így tisztán kivehető, esetleg érdemes-e többet nyomtatni?
A papír vastagsága és anyaga
A papír vastagsága a szórólap igényes kivitelét hangsúlyozhatja, időtállóságát növeli. Minél vastagabb a papír (négyzetmétertömegben állapítják meg), annál kevésbé gyűrődik, és tapintása is kellemesebb, meggyőzőbb. Ezeket az előnyös tulajdonságokat fokozhatja a lakkozás vagy a fóliázás.
A színek száma
Egy szórólap színeinek a száma is jelentős árbefolyásoló tényező.
Ha az ár a legfőbb szempont, akkor egy szín használata a legolcsóbb. Itt nemcsak a feketére, hanem bármely színre gondolhatunk. Ha azonban nemcsak azt szeretné, hogy egy színnel legyen nyomva, hanem szép színes legyen, akkor azt a 4 alapszín használatával érhetjük el. Ez talán a legelterjedtebb a piacon. Különleges esetekben a négy színen kívül további különleges színek is használhatóak. Ilyenek pl. a márkához tartozó pantonszínek (t-online rózsaszíne), vagy az arany használata.
Ha már van elképzelése vagy grafikai terve a következő szórólapjához, kérjen ajánlatot online, vagy ha további kérdése van, grafikai tervezésre van szüksége, kérjen tőlünk visszahívást egyszerűen! >>