Amit a szórólapozásról tudni kell

Ezúttal a kis- és középvállalkozások egyik legismertebb, legolcsóbb és legkézenfekvőbb marketing eszközéről lesz szó: a szórólapról, a szórólapozásról.

Függetlenül attól, hogy postaládákba vagy kézbe adva végez szórólapozást, mindegyikkel elérheti a célját: új látogatót csalogatni az üzletébe, népszerűsíteni a szolgáltatását, termékét. Ösztönözni őket vásárlásra, rendelésre, a szolgáltatása kipróbálásra.

A szórólapozás konverzióját tekintve 1-2% már jónak számít, de nem ritka az 5% feletti célteljesülés sem. Minél kreatívabb egy szórólap, annál nagyobb esély van a hatékony és profitban mérhető szórólapozásnak.

Tévhit, hogy a szórólapot nem lehet célozni. Ha tudatosan választja ki a terjesztés helyét vagy (kézbe adáskor) a célzott személyeket (pl. túlsúlyos hölgyek, akik bevásárlóközpontok közelében sétálnak), akkor igen is jól célzott marketing eszköze lesz!

A szórólapozás során egyik fontos elvárás, hogy lehessen mérni az eredményeit. Ezt úgy érheti el, hogy ha a szórólap egyben kupon is, vagy felmutatása valamilyen extra kedvezményt (pl. abroncscsere esetén ingyenes tároló nejlon) kap az ügyfél. Legyen mindig valami rajta, ami miatt nem dobja el, hanem “használja”.

A szórólap egy grafikai- nyomdai végtermék, tehát a hatékonyságát tekintve figyelnünk kell a dizájnra, a tördelésre is. A túl vékony papír “gagyi” érzetet kelt. A fehér papír pedig nem tűnik ki a többi közül.

Én személy szerint egy szövegíró bevonását is javaslom, elvégre címszavakkal és egy visszautasíthatatlan ajánlattal kell, hogy éljünk. Meg kell szólítanunk a címzettet, a problémáját körbeírni, hogy magára ismerjen.

A legnagyobb sikert úgy érheti el, ha minden vevőcsoportnak külön szórólapot készít!

Hogyan jut el a célközönséghez az Ön üzenete?

A direkt erre a feladatra specializálódott cégek többféle módon juttatják el a szórólapokat az emberekhez. Ennek legelterjedtebb módja a postaládák útján történő terítés. Társasházak és lakótelepek esetében a szóróanyag gyakran nem közvetlenül a postaládákba kerül, hanem egy direkt erre a célra rendszeresített gyűjtőbe, ahonnan minden lakos saját igénye és érdeklődése szerint választhat közülük.

Egy másik módszer, amellyel nap mint nap találkozhatunk az utcán, a közterületen történő lapterjesztés. Megfelelően forgalmas helyszín kiválasztásával a módszer sokkal nagyobb hatékonyságot mutat, mint az előző. További előnyei közé tartozik, hogy szelektálható, kihez jusson el az adott szórólap, például kor, nem alapján. Hasonlóan zajlik a különböző rendezvényeken is a reklámozás e fajtája.

Amennyiben új projektjéhez szeretne Ön is szórólapot használni, forduljon hozzánk bizalommal, örömmel segítünk már a megtervezésben is!

Állunk rendelkezésére az info@textnyomda.hu e-mail címen vagy a 06-25-283-019-es telefonszámon, kérdezzen tőlünk bátran!


Ügyfeleink véleményei

Ajánlatkérés

Töltse ki online ajánlatkérő adatlapunkat, vagy kérjen tőlünk visszahívást!

Örömmel állunk rendelkezésére akár kérdése, akár konkrét, megversenyeztetni kívánt projektje van. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő lehetőséget!